Werkwijze & tarieven

Werkwijze

Tijdens een intake gesprek van gemiddeld één uur, neem ik samen met u uw wensen door en geeft u mij inzicht in wat ik voor u kan doen. Vervolgens stuur ik u een vrijblijvende offerte met daarin een korte omschrijving van de werkzaamheden en het aantal uren dat ik verwacht nodig te hebben om samen met u alle werkzaamheden uit te voeren.

Wanneer u met de offerte akkoord gaat, plannen we in overleg dagen/uren in. De kosten van het intake gesprek (€ 35) vervallen op het moment dat u besluit met mij in zee te gaan.

Gaandeweg kijken we samen naar de opbergmogelijkheden die voorhanden zijn, of eventueel nog nodig zijn, en kiest u de voor u juiste bestemming voor de spullen die “weg” mogen. Hierbij kunt u denken aan een antiek-, kringloop- of 2e handswinkel, groene kleding of schoenenbak of een goed doel. Wanneer het echt niet anders is kunnen prullenbak of grofvuil uitkomst bieden.

De spullen die overblijven worden op een zodanige manier opgeborgen dat u het makkelijk terug kunt vinden en u er weer optimaal plezier van heeft.

Tarieven

Een intake gesprek duurt gemiddeld één uur en de kosten hiervan zijn € 35. Wanneer we samen aan de slag gaan worden deze kosten niet in rekening gebracht. Het uurtarief is € 65,- incl btw. Het aantal uren dat uw project nodig heeft hangt natuurlijk af van uw persoonlijke wensen en situatie.

PGB

Heeft u een PGB met een indicatie voor ‘begeleiding’ dan kunt u de kosten van mijn diensten meestal uit dit budget bekostigen. Wilt u meer weten over een PGB en de mogelijkheden, kijk dan op de website van Per Saldo of CIZ.
Voor PGB-houders is het uurtarief € 53,72 (dit is vrijgesteld van btw).